آموزش  افزایش  بازدید  اینستاگرام  

آموزش  افزایش  بازدید  اینستاگرام  

 

 قبل از نمایش محتوا در نمایه شما ، برچسب های عکس را تأیید کنید.


صحبت از کنترل بیشتر شما درباره نمایش عکسهای دارای برچسب در نمایه شما ، می توانید تنظیمات اینستاگرام خود را تغییر دهید تا عکسهای دارای برچسب نشان داده نشوند مگر اینکه ابتدا آنها را تأیید کنید. این مورد را در بخش "گزینه ها" ، "عکس های شما" و "افزودن دستی" پیدا خواهید کرد.

11 هک برای معروف شدن اینستاگرام به صورت دستی عکس اضافه کنید
سعی می کنم به دلیلی فکر کنم که چرا هیچ شرکتی تمایل به انجام این کار ندارد ... نه. من چیزی ندارم شما باید کاملاً این موارد را تنظیم کنید تا از موقعیت های بالقوه شرم آور جلوگیری کنید.

12. سبک اینستاگرام خود را توسعه دهید.
این طبیعت انسانی است که می خواهد در آن جا بیفتد ، اما در اینستاگرام ، شما می خواهید برجسته باشید. نام تجاری نوشیدنی هندی Frooti چنین سبک محتوایی بصری منحصر به فردی را توسعه داده است ، هر زمان که کاربر در خبر خود پست Frooti را مشاهده می کند ، بلافاصله قابل تشخیص است. آن را بررسی کنید:

11 راه برای گرفتن-دنبال کنندگان اینستاگرام بیشتر frooti
13. محلی شوید.
با رفتن به صفحه جستجو و انتخاب برگه مکانها ، ببینید در یک منطقه خاص (مثلاً محله شما ، شهری که در تبلیغات هدف قرار داده اید یا حتی رویدادی در یک مکان خاص) چه می گذرد. سپس ، نام مکان را تایپ کنید تا همه پست های دارای برچسب جغرافیایی برای آن مکان را ببینید.

11 راه برای دریافت برچسب گذاری موقعیت مکانی بیشتر برای دنبال کنندگان اینستاگرام
11-روش-برای-دریافت-بیشتر-فالوورهای اینستاگرام-مکان-برچسب زدن -2
روندهای بزرگ بیشتر در بازاریابی اجتماعی محلی را اینجا ببینید.

14. دعوت به عمل خود را به خاطر بسپارید!
اینستاگرام ، مانند سایر شبکه های اجتماعی ، یک مکالمه است ، نه یک بستر پخش. می خواهید مردم چه اقدامی در مورد پست شما انجام دهند؟ اگر این را نمی دانید ، از ابتدا شروع کنید و آن را رقم بزنید. Staples در ایجاد تعامل بسیار عالی است و به مردم اجازه می دهد دقیقاً بدانند که انتظار دارند با ارسال هایشان چه کاری انجام دهند (اگر این کار را جالب بدانید امتیاز پاداش). غالباً ، این فراخوان برای اقدام هوشمندانه مردم را مجبور می کند تا محتوای Staples را به اشتراک بگذارند یا به صورت ویروسی منتشر کنند.

15. به هر قیمتی از این هشتگ ها بپرهیزید.
هدف شما به دست آوردن پیروان درگیر با توانایی مشتری شدن است. چندین هشتگ متداول وجود دارد که می تواند طرفداران زیادی برای شما ایجاد کند ... اما نه از نوع مورد نظر و یا مورد نیاز شما. بسیار مهم است که بدانید آنها چه هستند ، بنابراین می توانید از آنها اجتناب کنید و پیرو خود را پرورش دهید که در واقع ارزش داشتن را دارد. برخی از این موارد ، که هشتگ ناامیدی خواهیم نامید ، عبارتند از:

#دنبال کردن
#بیا دنبالم
# دنبال کردن
#لطفا دنبال کنید
# follow4follow (# f4f)

هرگز و هرگز نباید از اینها (یا همتایانشان به همان اندازه وحشتناک برای لایک ، اشتراک و نظر) استفاده کنید. بله ، ممکن است از این طریق چند دنبال کننده داشته باشید اما تا جایی که کیفیت بالا رفته باشد ، ته بشکه را خراشیده اید. و واقعاً نیازی به این کار نیست! همانطور که قبلاً بحث کردیم ، هشتگهای دیگر خوب و دیگری برای جذب فالوور در شبکه های اجتماعی وجود دارد.

چگونه می توان دنبال کنندگان بیشتری را در اینستاگرام به دست آورد [خلاصه]
برای اینکه دنبال کنندگان بیشتری در اینستاگرام داشته باشید کارهای زیر را انجام دهید:

هشتگ اختصاصی یا اختصاصی ایجاد کنید که شامل نام تجاری یا عبارتی جذاب باشد.
هشتگ اختصاصی خود را در سایر نمایه های اجتماعی ، وب سایت و ایمیل خود تبلیغ کنید.
برای اطمینان از اینکه افراد زیر را به دست آورید ، از هشتگهای خاص صنعت استفاده کنید
با هشتگ های خود خلاق باشید. خنده دار ، کنایه آمیز ، یا ظالمانه باشید - اما هرگز کسل کننده نیست!
از هشتگ های رویدادها در سمینارها ، کنفرانس ها ، رویدادهای سالانه و حتی رویدادهای محلی استفاده کنید.
هشتگهای موضوعی مرتبط و پرطرفدار را تماشا کنید. به این مکالمات بپیوندید تا در مقابل افراد بیشتری قرار بگیرید.
برای هدایت بازدید به جدیدترین یا محبوب ترین مطالب خود از پیوند زیستی خود استفاده کنید.
زیرنویس توصیفی بنویسید. داستان سرایی به ایجاد تعامل و به اشتراک گذاری کمک می کند.
با تأثیرگذاران برتر در فضای خود ارتباط برقرار کنید و سعی کنید به یکی از افراد یا مارک های مورد علاقه آنها تبدیل شوید.

 

خرید بازدید  ویدیو بهترین راه برای  افزایش  بازدید  اینستاگرام 


آیا عکسی با برچسب از خود یا مارک تجاری خود در نمایه خود نمی خواهید؟ برای پنهان کردن تصاویر از نمایه خود ، برچسب ها را ویرایش کنید.
تنظیمات خود را تنظیم کنید تا هر عکس دارای برچسب بالقوه شرم آور بدون تأیید شما نشان داده نشود.
سبک بصری منحصر به فرد و قابل تشخیص خود را ایجاد کنید. بفهمید که چگونه می خواهید برجسته شوید و آن را بسازید!
از برگه Places دیدن کنید تا ببینید در محلی چه اتفاقی می افتد - محله شما ، شهری که در تبلیغات هدف قرار می دهید یا یک رویداد در مکان خاص.
با استفاده از فراخوان اقدام به افراد بگویید که می خواهید با ارسال های شما چه کار کنند. روش های هوشمندانه ای را پیدا کنید که مردم را به اشتراک گذاری مطالب خود دعوت کنید.
از هشتگ ناامیدی (# follow4follow ، #follow ، #followme ، #followback) خودداری کنید. فقط این کار رو نکن
آیا در اینستاگرام تجارت خود را بازاریابی می کنید؟ آیا هک یا ترفند مورد علاقه اینستاگرام را برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ خود را در نظرات زیر بگذارید!

این مقاله در اصل در Inc.com منتشر شده است. با مجوز در اینجا بازنشر می شود.

 

ادامه  ی  مطالب