فالوور فیک رایگان برای اینستاگرام |ir.کارینا|

هنگام ارزیابی ارزش کار با اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی، گیر افتادن در اعداد و ارقام بسیار آسان است. تعداد فالوورهایی که یک اینفلوئنسر در کانال‌های اجتماعی مختلف دارد، قطعاً می‌تواند سرنخ‌هایی در مورد دسترسی آنلاین آن‌ها ارائه دهد، اما اعداد تنها موردی نیستند که باید در نظر گرفته شوند.

اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند نتایج باورنکردنی داشته باشد و هم کسب و کارها و هم اینفلوئنسرها مشتاق استفاده از آن بوده اند. متأسفانه، این همچنین منجر به ظهور اینفلوئنسرهای بالقوه شده است که از فالوورهای آنلاین  فیک برای ورود به این اقدام استفاده می کنند.

پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو اینستاگرام تنها یکی از شبکه‌های اجتماعی است که بیشتر تحت تأثیر این حساب‌های جعلی قرار گرفته است. با در نظر گرفتن این موضوع، افزایش فالوورهای جعلی اینستاگرام را بررسی می کنیم.

فالوورهای فیک اینستاگرام از کجا می آیند؟
ماهیت اینترنت به این معناست که همیشه نمی‌توان چیزها را به صورت واقعی در نظر گرفت. موارد اخیر هک اینستاگرام - که شامل تصرف بدخواهانه حساب اینستاگرام یک شخص است - گواهی بر این موضوع است. فالوورهای شبکه های اجتماعی نمونه بارز دیگری از این موضوع هستند، زیرا تعداد فالوورهایی که دارید می تواند تأثیر قابل توجهی بر تأثیر درک شده حساب شما داشته باشد.

هک اینستاگرام
در نتیجه، برخی از افراد تلاش خود را بر روی خرید فالوور متمرکز می‌کنند تا پتانسیل درآمد اکانت خود را به حداکثر برسانند. این موارد زیر ممکن است تا حدی از افراد واقعی تشکیل شده باشند، اما معمولاً از حساب‌های جعلی تشکیل شده‌اند که توسط ربات‌ها ایجاد شده‌اند.

مشکلات ایجاد شده توسط فالوورهای جعلی به اندازه کافی قابل توجه است که اینستاگرام در سال 2017 این حساب ها را سرکوب کرده است. این تصمیم منجر به بسته شدن  karinacss شد، یک سرویس پولی که به کاربران امکان می داد تعداد فالوورهای خود را از طریق لایک کردن و کامنت خودکار روی عکس ها افزایش دهند. .

مزایای انجام این کار واضح به نظر می رسد. با به حداقل رساندن تعداد حساب‌های جعلی فعال در پلتفرم، تأثیرگذاران و برندها به طور یکسان می‌توانند تمرکز را از اعداد و ارقام محض دور کنند و در عوض دنبال‌هایی را انتخاب کنند که با اعتبار و سطح تعامل مشخص می‌شود.