خرید لایک خارجی

Insta Fraud: چرا من از تهیه کنندگان محتوا با خرید لایک های اینستاگرام و دنبال کنندگان جعلی برای تقلب در سیستم ناامید می شوم. س isال این است که ، ما در مورد آن چه می خواهیم بکنیم؟
خرید لایک اینستاگرام

اینستاگرام جعلی!

چند نفر از شما در خارج از خانه که هر روز سازندگان محتوا را فریب می دهند ، به طرز مضحکی ناامید می شوند؟ من فکر می کنم این چیزی است که بسیاری از ما را تحت تأثیر قرار می دهد ، و با این حال چیزی است که ما در مورد آن کاملا کاری نمی کنیم.

دیشب من مشاهده کردم که اینستاگرامر در طی چند ثانیه از پس پریدن 200-400 لایک می رود. عکس را تازه کنید ، 400 لایک دیگر. تازه سازی مجدد ، 200 مورد دیگر. این علاوه بر دریافت ده ها نظر در تمام مدت 10 دقیقه از تلگرام (یک غلاف بزرگ نظر که در آن افراد URL را به عکس خود ارسال می کنند و همه باید 10 دقیقه پس از ارسال نظر بدهند). نامزدی معتبر؟ دور از آن

این عکسی است که من 2500 لایک را فقط با 12.99 دلار خریداری کردم (اما بعداً در مورد آن بیشتر!)


در SocialBlade (وب سایتی که می توانید بر روی آن حساب و فعالیت افراد را رصد کنید) ، یک وبلاگ نویس سفر دیگری که دنبال می کنم با خرید دنبال کنندگان انبوه در مدت پنج روز 14،440 افزایش یافت (7653 شبانه روز). آن حساب خاص اکنون 177000 دنبال کننده دارد که بیشتر آنها طی دو سال گذشته خریداری شده اند.

نگاهی گذرا به نمایه آنها نشان می دهد که 13 پست از 15 پست اخیر آنها تبلیغات و تبلیغات تبلیغاتی بوده است ، بنابراین نه تنها با تقلب در سیستم با جلب مشتری مشتری مستقیم سود می برند ، بلکه مستقیماً کار تولیدکنندگان محتوای صادق را که سعی در ایجاد نمایه و رشد شغلی به صورت ارگانیک و قانونی.

 

کلاهبرداری آنی
بسیار سخت است که یک وبلاگ نویس "قانونی" باشید که بسیاری دیگر آن را جعل می کنند

خرید لایک ایرانی و فالوور اینستاگرام
چگونه امکان خرید فالوور و لایک برای افراد وجود دارد؟

 

علی رغم اصرار اینستاگرام مبنی بر تعطیل کردن نرم افزار شخص ثالث که در آن می توانید فالوورها و پسندیدن های گسترده را خریداری کنید ، مردم هنوز در آنجا حاضر هستند و می توانند خیلی راحت سیستم را فریب دهند. برنامه هایی مانند Jarvee و سایر سرویس های رسانه های اجتماعی به شما امکان خرید عمده یا راه اندازی سرویس اشتراک برای چنین مبالغ کمی را می دهند.

یک جستجوی سریع در Google نشان می دهد که من می توانم 100000 دنبال کننده اینستاگرام را با قیمت 285 دلار خریداری کنم. من می توانم به راحتی و با 100000 فالوور شغل و مشتری پیدا کنم و هزینه تمام شده آن 285 دلار است ، کمتر از مبلغی که در اولین کمپین خود به شما پرداخت می شود. تکان دهنده است

 

من ، مانند بسیاری دیگر از سازندگان محتوا ، فریاد می کشم که اینستاگرام این سرویس ها و این حساب های جعلی را تعطیل کند تا از این طریق شرایط خوبی برای همه ما ایجاد کند. همه آنچه می خواهیم! با این حال ، من به زودی انتظار چیزی ندارم.

واضح است که اینستاگرام این واقعیت را دوست دارد که می تواند به سهامداران گزارش دهد که 1 میلیارد کاربر فعال با نرخ مشارکت بالا دارند - این موقعیت و شغل آنها را توجیه می کند ، درست است؟ این واقعیت که مردم می توانند فالوور و لایک بخرند ، فقط این را ماندگار می کند. با داشتن 1 میلیارد کاربر فعال یا 800 میلیون کاربر فعال ، برای اینستاگرام چه صدایی بهتر است؟

 

https://venturebeat.com/2021/01/22/how-to-buy-instagram-likes-that-are-real-and-automatic/


چگونه و چرا 2500 لایک را با قیمت 12.99 دلار خریداری کردم
فقط برای اثبات اینکه تقلب در سیستم هنوز هم آسان است ، من فقط 2500 لایک را در عکس بالا خریدم (و بدون شک پروفایل شخصی خود را مخزن کردم و در این مرحله به آن رسیدم!) با قیمت 12.99 دلار. این همه هزینه است.

 

من روی یکی از اولین نتایج در Google کلیک کردم ، سلام ، به معنای واقعی کلمه کمتر از 10 دقیقه بعد 2500 پسندیدن. راستش را بخواهید ، انجام این کار 5 دقیقه و 5 دقیقه دیگر طول کشید تا پسندیدن ها در حساب من باشد. تعامل صفر ، فقط یک آبدار خوب 2500 دوست دارد تا مشتری بالقوه خود را نشان دهد. "سلام ، ببین من چقدر نفوذ دارم ..."

من می دانم که مردم از سیستمی ناامید شده اند که نه تنها خرید فالوور و پسندیدن بسیار ساده است ، بلکه سیستمی که برای جلوگیری از این کار هیچ کاری نمی کند. و به یاد داشته باشید که این سالهاست که ادامه دارد - مدتها پیش این ممکن بود متوقف شده باشد و باید هم باشد.

خرید لایک های اینستاگرام
خرید لایک های اینستاگرام

 

برای جلوگیری از مشکل چه کاری می توانیم انجام دهیم؟
به عنوان یک خالق محتوا ، مشاغلم را از دست داده ام زیرا دنبال کنندگان اینستاگرام من به اندازه کافی بزرگ نیستند. من پس از آن دیده ام که افراد پس از آنکه وقتی می دانم که آنها فالوئر خریداری کرده اند مشاغل بیشتری را به من تحمیل می کنند و من کاری در این زمینه انجام نداده ام. آیا مارک ها و شرکت ها می توانند کارهای بیشتری انجام دهند تا ببینند چه کسی از اصالت یا تأثیر واقعی برخوردار است؟ یا آیا آنها فقط به دنبال "لایک های پوچ" هستند تا بگویند "این کمپین به تعداد X نفر رسیده است"؟

 

من تصمیم گرفتم با مایکل بال ، بنیانگذار Traverse Events صحبت کنم ، شرکتی که نه تنها مستقیماً با وبلاگ نویسان کار می کند بلکه شرکتی است که وبلاگ نویسان را به هیئت های توریستی و شرکت های روابط عمومی ارتقا می دهد. مایکل همیشه طرفدار همکاری با یک وبلاگ نویس مناسب بوده است - این بدان معنی است که کسی فریب راه خود را برای رسیدن به اولی ها نمی زند.

وی گفت: "ما با دقت تمام موارد را بررسی می کنیم تا ببینیم آیا کسی احتمالاً در سیستم بازی کرده است. ما همه حساب ها را از طریق SocialBlade و سایر برنامه ها اجرا می کنیم و بررسی می کنیم که احتمالاً کدام حسابها ربات ، خرید و غیره هستند.

 

"ما همچنین علائم واضح تری را مشاهده می کنیم ، مانند میزان نامزدی ، اینکه چگونه بسیاری از نظرات" خوب تغذیه "عمومی است" این را دوست دارم "و غیره

 

خیلی زیاد است و اگر مشکوک باشد ، برای ما آسان است که شخص دیگری را پیدا کنیم. اگر همه چیز جمع نشود ، ما با آنها کار نخواهیم کرد و دلیل آنها را به آنها خواهیم گفت. "

نگران کننده این است که مایکل فکر می کند مردم شروع به از دست دادن اعتماد خود به تأثیرگذاران می کنند. "دستکاری اینستاگرام آسان است و زیبا به نظر می رسد. به نظر می رسد که خود این بستر هرگز به این مسئله اهمیت نمی دهد ، اکثریت افراد در سیستم عامل نیز چنین کاری ندارند. شرم آور است ، اما این همانطور است که هست. "

 

برای  خرید لایک  کلیک کنید