ربات دانلود استوری هایلایت شده ی اینستاگرام

داستانها و نکات برجسته اینستاگرام را بارگیری کنید
استوری یکی از پرکاربردترین ویژگی های اینستاگرام است. داستانها عکسها و فیلمهایی هستند که پس از 24 ساعت به طور خودکار حذف می شوند. کاربران از داستان ها بسیار فعال استفاده می کنند ، زیرا دائمی نیستند و پس از یک دوره زمانی خاص حذف می شوند. بنابراین چگونه می توانید استوری های اینستاگرام را بارگیری کنید؟ آیا امکان دانلود استوری هایلایت اینستاگرام وجود دارد؟

اگر می خواهید یک داستان را حتی پس از حذف شدن مشاهده کنید ، باید آن استوری اینستاگرام را بارگیری کنید. زیرا اگر استوری اینستاگرام را بارگیری نکنید ، پس از حذف ، دیگر نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید. اگر نمی دانید چگونه استوری های اینستاگرام را بارگیری کنید ، نگران نباشید. این مقاله برای شماست!

استوری ها و نکات برجسته اینستاگرام چیست؟
امکان به اشتراک گذاری پست های غیر دائمی در استوری با استوری وجود دارد. داستانها عکسها و فیلمهایی هستند که 24 ساعت پس از ارسال به طور خودکار حذف می شوند. کاور هایلایت اینستاگرام می توانید ببینید چه کسی به داستان هایی که به اشتراک می گذارید نگاه می کند و کاربرانی را که نمی خواهید مسدود می کند. شما نمی توانید استوری ها را دوست داشته باشید و درباره آنها اظهار نظر کنید ، اما می توانید یک عبارت بگذارید و به استوری اینستاگرام پاسخ دهید.

بنابراین چرا کاربران از داستان ها اینقدر فعال استفاده می کنند؟ از آنجا که داستانها پستهای موقتی هستند ، کاربران معمولاً رویدادهای لحظه ای خود را به عنوان داستان به اشتراک می گذارند. به عنوان مثال ، آنها می توانند غذاهایی را که می خورند ، کنسرت هایی که به آنجا می روند یا موسیقی ای که گوش می دهند ، به اشتراک بگذارند. این باعث می شود که اینستاگرام م effectiveثرتر و مفیدتر باشد.


 
اگر نمی خواهید داستانی که به اشتراک گذاشته اید بعد از 24 ساعت حذف شود ، می توانید آنها را برجسته کنید. داستانهایی که نشان دادید در کنار هم یافت می شوند و درست زیر عکس نمایه شما طبقه بندی می شوند. هر کاربری که از نمایه شما بازدید می کند می تواند آنها را مشاهده کند.


 
داستانها و نکات برجسته اینستاگرام را بارگیری کنید

 
چگونه استوری اینستاگرام را بارگیری کنیم؟
پس از حذف استوری های اینستاگرام ، نمی توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. ممکن است بخواهید داستان ها را در تلفن خود بارگیری کنید ، اما اینستاگرام اجازه بارگیری داستان در برنامه خود را نمی دهد. بنابراین چگونه می توانید استوری های اینستاگرام را بدون برنامه در تلفن خود بارگیری کنید؟

InstaBig به شما امکان می دهد داستانها را با وضوح کامل در تلفن خود بارگیری کنید. نام کاربری را در کادر جستجوی بالا تایپ کنید و سپس برای بارگیری استوری های اینستاگرام روی دکمه استوری کلیک کنید. اگر کاربر حساب پنهانی ندارد ، می توانید داستانهای او را به صورت نامحسوس تماشا کرده و با کلیک روی دکمه بارگیری ، استوری اینستاگرام را بارگیری کنید. این کاملاً رایگان است و بدون برنامه کار می کند. با رابط کاربری ساده و راحت InstaBig ، بارگیری داستانهای اینستاگرام و تماشای نامرئی آنها هرگز آسان نبوده است. از بارگیری استوری اینستاگرام با InstaBig لذت ببرید!

 

 

منابع