آموزش تگ کردن در اینستاگرام
چگونه در اینستاگرام برچسب گذاری کنیم و چرا باید این کار را انجام دهیم
برای ساختن برند خود برچسب بزنید
اینستاگرام یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است که می تواند تجارت شما را در مقابل مخاطبان ایده آل خود قرار دهد و به شما کمک کند درآمد بیشتری کسب کنید. گرچه مشاغل به یک استراتژی نیاز دارند و نحوه برچسب گذاری در اینستاگرام باید بخشی حیاتی از آن باشد.
تشکیل یک استراتژی معمولاً شامل تصمیم گیری در مورد سبک بصری خبرمایه ، برنامه ریزی از قبل برای پست ها و تحقیق در مورد هشتگ هایی است که می توانید در پست های خود استفاده کنید. جدا از این ، شما همچنین باید یک برنامه استراتژیک برای برچسب گذاری در اینستاگرام ارائه دهید.
برچسب گذاری اینستاگرام به نظر ترسناک می رسد ، اما واقعیت این است که هشتگ ها ، برچسب های مکان ، برچسب های محصول و برچسب های ذکر شده / حساب می توانند تأثیر زیادی در حضور اینستاگرام و به طور کلی کسب و کار شما داشته باشند.
https://www.godaddy.com/garage/how-to-tag-on-instagram/
مرتبط: نحوه برنامه ریزی استراتژی بازاریابی اینستاگرام
چگونه در اینستاگرام برچسب گذاری کنیم و چرا باید این کار را انجام دهیم
در این پست ، ما در مورد اینکه آموزش حذف اکانت اینستاگرام چیست ، چرا باید این کار را انجام دهید و چگونگی استفاده موثر از برچسب گذاری در اینستاگرام به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی شما صحبت خواهیم کرد.
برچسب گذاری اینستاگرام چیست؟
هشتگ ها
ذکرها / برچسب های حساب.
برچسب های مکان
برچسب های محصول.
چرا باید در اینستاگرام برچسب گذاری کنید؟
برچسب گذاری باعث افزایش تعامل می شود.
برچسب گذاری باعث می شود برند شما بیشتر در معرض دید قرار گیرد.
برچسب گذاری یک انجمن ایجاد می کند.
نحوه استفاده موثر از برچسب گذاری.
از هشتگ ها به صورت استراتژیک استفاده کنید.
برچسب های محصولات به شما امکان فروش مستقیم در اینستاگرام را می دهند.
برچسب گذاری موقعیت مکانی به کاربران محلی کمک می کند تا مشاغل شما را پیدا کنند.
ذکرها و برچسب های حساب کمک می کند تا بیشتر در معرض دید قرار بگیرید.
آداب برچسب گذاری کسب و کار.
مرتبط: راهنمای نهایی اینستاگرام برای تجارت کوچک شما
برچسب گذاری اینستاگرام چیست؟
به زبان ساده ، برچسب گذاری اینستاگرام فرآیند شناسایی حساب یا مارک تجاری دیگر در پست شما ، به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به مکانی است که بازدید کرده اید یا شناسایی محصولی که در عکس خاصی استفاده می کنید.
How to Use Instagram Tagging for More Exposure : Social Media Examiner
چندین روش مختلف برای استفاده از برچسب گذاری اینستاگرام وجود دارد:
هشتگ ها
ذکرها / برچسب حساب
برچسب مکان
برچسب محصول
اجازه دهید در زیر هر کدام از آنها را با عمق بیشتری مرور کنیم.
هشتگ ها
هشتگ ها چیزی بیش از کلمات نیستند که یک نماد # در مقابل آنها قرار دارد. از آنها برای تبدیل کلمه یا عبارتی به اصطلاحی قابل کشف استفاده می شود که سایر کاربران اینستاگرام می توانند آن را دنبال کنند.
چند هشتگ معروف شامل #throwbackthursday ، # Commitovercompetition ، #dogsofinstagram و غیره است.
هشتگ ها به کاربران اینستاگرام اجازه می دهد محتوای جالبی را که معمولاً حول یک ایده ، موضوع یا روند خاص است ، پیدا و کشف کنند.
به عنوان مثال ، اگر کوکی می فروشید ، بازاریابی در اینستاگرام می توانید هشتگ هایی به پست های خود اضافه کنید که مشتریان از آنها برای یافتن پست های مربوط به کوکی ها استفاده می کنند. این می تواند شامل هشتگ هایی مانند # کوکی ها🍪 یا # دکوراسیون کوکی ها و همچنین برچسب های خاص تری مانند # کوکی های دکوراسیون یا # کوکی ها باشد.
مرتبط: نحوه هشتگ در اینستاگرام و توییتر
ذکرها / برچسب های حساب
نوع دیگری از برچسب هایی که می توانید در اینستاگرام استفاده کنید ذکر نام و برچسب حساب است. می توانید از نماد @ و به دنبال آن نام کاربری اینستاگرام برای ذکر یک حساب دیگر در یک نظر یا عنوان استفاده کنید.
هنگام ارسال عکس ، فیلم یا استوری اینستاگرام ، می توانید گزینه نشان کردن افراد را نیز انتخاب کنید.
روی عکس ضربه بزنید و سپس تایپ نام کاربری Instagram حسابی را که می خواهید برچسب گذاری کنید شروع کنید. آن را از لیست کشویی انتخاب کرده و سپس روی Done کلیک کنید. سپس عکس را به اشتراک می گذارید و به فرد اطلاع داده می شود که او را نشان کرده اید.
همچنین لازم به ذکر است که عکس در حساب برچسب گذاری شده در زیر "پست های دارای برچسب" آنها ظاهر می شود.
همچنین می توانید افراد را در یک پست یا عکسی که قبلاً به اشتراک گذاشته اید برچسب گذاری کنید. به سادگی عکس را انتخاب کنید و سپس روی سه نقطه در iPhone یا منوی همبرگر در تلفن Android ضربه بزنید. ویرایش> نشان کردن افراد را انتخاب کنید. سپس مراحل بالا را دنبال کنید تا یک حساب دیگر Instagram در عکس خود را تگ کنید.
برچسب های مکان
کاربر در حال بررسی نقشه در گوشی های هوشمند است
برچسب های موقعیت مکانی به شما امکان می دهد موقعیت مکانی خود را به یک پست خاص در اینستاگرام اضافه کنید. این به ویژه برای مشاغل محلی بسیار مفید است یا اگر می خواهید پیروان بیشتری را که در همان مکان شما هستند جذب کنید.
برای افزودن برچسب مکان ، مراحل بارگذاری پست را در اینستاگرام طی کنید و پس از تایپ زیرنویس ، گزینه افزودن موقعیت مکانی را انتخاب کنید. می توانید مکان خود را جستجو کرده و از لیست کشویی انتخاب کنید یا می توانید آن را در مکان های پیشنهادی پیدا کنید.
برچسب های محصول
اگر کالاهای فیزیکی می فروشید و حساب Business یا Creator Instagram دارید ، می توانید از برچسب های محصول برای برچسب گذاری محصولات خود در عکسها استفاده کنید.
اولین قدم این است که مطمئن شوید خرید اینستاگرام را تنظیم کرده اید و شرایط لازم را دارید.
پس از تأیید ، هر زمان که عکسی از محصول خود را در اینستاگرام قرار دهید ، می توانید از برچسب محصول استفاده کنید. به سادگی یک عکس یا فیلم را انتخاب کنید و مراحل آپلود معمول اضافه کردن عنوان ، جلوه ها و فیلترها را طی کنید. سپس ، روی محصولات موجود در عکسی که می خواهید برچسب بزنید ضربه بزنید و نام محصولات را وارد کنید. سپس می توانید آنها را همانطور که در کادر جستجو نشان داده می شوند ، انتخاب کنید. روی «تمام» و «اشتراک» ضربه بزنید و کار شما خوب است.
اگر می خواهید یک محصول را در یک ویدیو برچسب گذاری کنید ، روند کار تقریباً یکسان است ، با این وجود ، یک سینی ظاهر می شود
جایی که می توانید حداکثر پنج محصولی را که می خواهید برچسب گذاری کنید انتخاب کنید. محصولات را انتخاب کنید و سپس طبق معمول ویدیوی خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
بازگشت به بالا
اینجا کلیک کنید