غیر فعال  کردن حساب اینستاگرام 

غیر فعال  کردن حساب اینستاگرام 


26 ژوئن 2020 امیلی بلک وود


وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود ، اینستاگرام آخرین اتصال دهنده مجازی است. اینستاگرام با داشتن تصاویر خیره کننده و ویژگی های فزاینده مفید ، به راحتی یکی از برترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در جهان است. اما ، مانند همه چیزهای خوب ، مواردی هم وجود دارد که باید به پایان برسد.

این که آیا به یک سم زدایی کوتاه از شبکه های اجتماعی نیاز دارید یا می خواهید برای همیشه از شبکه خارج شوید ، این راهنما قبل از حذف دائمی اینستاگرام ، همه آنچه را که باید در مورد غیرفعال کردن حساب خود بدانید ، به شما آموزش می دهد.

حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کنید
از آنجا که حذف حساب اینستاگرام شما دائمی و نهایی است ، اینستاگرام توصیه می کند ابتدا حساب خود را به طور موقت غیرفعال کنید. اگر این کار را انجام دهید ، همچنان می توانید حساب و تمام محتوای خود را بازیابی کنید.

چگونه می توان عکس های پاک شده از iPhone خود را بازیابی کرد: تصویر هدر
چگونه عکس های حذف شده را در iPhone خود بازیابی کنیم
اشتراک گذاری
چگونه حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کنیم
غیرفعال کردن حساب IG خود راهی آسان برای استراحت در شبکه های اجتماعی یا تصمیم گیری در مورد اینکه آیا واقعاً می خواهید حساب اینستاگرام خود را حذف کنید ، است.

غیرفعال کردن موقت حساب خود یک روند ساده است. با این حال ، نمی توانید این کار را در برنامه Instagram انجام دهید. شما باید از طریق مرورگر دسک تاپ خود به حساب خود وارد شوید ، بنابراین مطمئن شوید که تمام اطلاعات صحیح ورود به سیستم را در دسترس دارید.

در اینجا نحوه غیرفعال کردن اینستاگرام خود آمده است:

مرورگر دسک تاپ خود را باز کنید.
به اینستاگرام بروید.
وارد حساب کاربری خود شوید.
روی عکس نمایه خود در گوشه بالا سمت راست صفحه کلیک کنید.
ویرایش نمایه را انتخاب کنید.
به پایین پیمایش کنید و روی «موقتاً غیرفعال کردن حساب من» در گوشه پایین سمت راست صفحه کلیک کنید.
وقتی س askedال شد که چرا حساب خود را غیرفعال می کنید ، گزینه ای را انتخاب کنید.
رمز ورود خود را دوباره وارد کنید.
روی «غیرفعال کردن موقت حساب من» کلیک کنید.
چگونه حساب IG خود را غیرفعال کنیم
به یاد داشته باشید: پیروی از این دستورالعمل ها ، تمام محتوای شما را از پیروان شما پنهان می کند. تا زمانی که با ورود مجدد به سیستم ، آن را دوباره فعال نکنید ، هیچ کس نمی تواند حساب شما را ببیند.

برای چه مدت می توانید اینستاگرام خود را غیرفعال کنید؟
می توانید حساب خود را تا زمانی که دوست دارید موقتاً غیرفعال کنید. با ورود مجدد در هر زمان می توانید دوباره آن را فعال کنید. با این وجود یک محدودیت وجود دارد.

اینستاگرام در حال حاضر فقط به شما اجازه می دهد هر هفته یک بار حساب خود را غیرفعال کنید. بنابراین اگر آن را غیرفعال کنید ، دوباره وارد سیستم شوید و سپس تصمیم بگیرید که می خواهید دوباره آن را غیرفعال کنید ، برای این کار باید یک هفته صبر کنید.


آیا هنگام غیرفعال کردن حساب اینستاگرام خود فالوور از دست می دهید؟


خیر ، از آنجا که اینستاگرام وقتی حساب خود را به طور موقت غیرفعال می کنید ، تمام داده های حساب شما را ذخیره می کند ، آن را به حالت قبل از پاک کردن باز می گرداند.

همچنین ، هنگامی که حساب خود را غیرفعال می کنید - از جمله لیست دنبال کنندگان حساب های دیگر - حساب شما در همه جای سیستم عامل ناپدید می شود. به عبارت دیگر ، در حالی که حساب شما پنهان است ، افراد نمی توانند دنبال شما را لغو کنند ، زیرا آنها نمی توانند شما را پیدا کنند یا حساب شما را ببینند.

حساب اینستاگرام خود را حذف کنید
اگر قبلاً سعی کرده اید حساب Instagram خود را به طور موقت غیرفعال کنید (یا فقط برنامه را از تلفن خود حذف کنید) اما می خواهید اقدامات شدیدتری انجام دهید ، انجام این کار نسبتاً ساده است. فقط به یاد داشته باشید که حذف حساب شما دائمی است و قابل برگشت نیست.

 

برای حذف حساب خود ، باید اطلاعات صحیح ورود به سیستم را آماده کنید.

 

چگونه حساب اینستاگرام خود را در آیفون حذف کنیم
در زمان نوشتن این مقاله ، نمی توانید حساب اینستاگرام خود را از داخل برنامه Instagram حذف کنید. با این وجود می توانید حساب خود را بر روی iPhone خود از طریق مرورگر تلفن همراه خود حذف کنید.

نحوه کار:

مرورگر تلفن همراه خود را باز کنید.
به صفحه Delete Your Account Instagram بروید.
اگر وارد سیستم نشده اید ، دستورالعمل را برای ورود به سیستم حساب خود دنبال کنید.
وقتی س askedال شد که چرا حساب خود را غیرفعال می کنید ، گزینه ای را انتخاب کنید.
رمز ورود خود را دوباره وارد کنید.
حذف دائمی حساب من را فشار دهید.
چگونه اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کنیم
چگونه حساب IG خود را در آیفون حذف کنیم
نحوه حذف حساب اینستاگرام خود در دسک تاپ
خوشبختانه ، حذف حساب اینستاگرام خود در دسک تاپ به همین سادگی است. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

 

مرورگر دسک تاپ خود را باز کنید.
به صفحه Delete Your Account Instagram بروید.
اگر وارد سیستم نشده اید ، دستورالعمل را برای ورود به سیستم حساب خود دنبال کنید.
وقتی س askedال شد که چرا حساب خود را غیرفعال می کنید ، گزینه ای را انتخاب کنید.
رمز ورود خود را دوباره وارد کنید.
حذف دائمی حساب من را فشار دهید.
چگونه اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کنیم
چگونه حساب Instagram را از برنامه حذف کنیم
اگر نمی خواهید حساب اینستاگرام خود را غیرفعال یا حذف کنید ، همیشه می توانید آن را از برنامه حذف کنید. با این حال ، اگر می خواهید به استفاده از برنامه Instagram ادامه دهید ، باید یک حساب Instagram متفاوت اضافه کنید یا یک حساب جدید ایجاد کنید.

در اینجا نحوه حذف حساب از برنامه Instagram آمده است:

برنامه Instagram را باز کنید.
نماد عکس نمایه خود را در گوشه پایین سمت راست صفحه فشار دهید.
پیکان رو به پایین را در کنار نام کاربری خود در مرکز صفحه فشار دهید.
سه خط افقی را در گوشه بالا سمت راست صفحه فشار دهید.
تنظیمات> ورود به سیستم را فشار دهید

بیرون
اگر فقط وارد یک حساب اینستاگرام شوید این روش کار خواهد کرد. اگر چندین حساب را مدیریت کنید ، حذف یکی از آنها به دلیل ویژگی ورود به سیستم تنها برای چندین حساب اینستاگرام در Instagram کمی پیچیده تر است. خوشبختانه ، ما راهی برای دور زدن آن یافتیم.

در اینجا نحوه حذف حساب از برنامه Instagram در صورت ورود به سیستم چندین حساب وجود دارد:

برنامه Instagram را روی iPhone خود فشار دهید و نگه دارید.
Delete App را انتخاب کنید.
چند لحظه صبر کنید و سپس App Store را باز کنید.
اینستاگرام را جستجو کنید.
اینستاگرام را بارگیری کنید.
برنامه Instagram را باز کنید.
حسابی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید.
حذف را فشار دهید.
چگونه حساب Instagram را از iPhone خود حذف کنیم
چگونه حساب را از برنامه Instagram حذف کنیم
با این کار اساساً تمام اطلاعات شما بازنشانی می شود و از تمام حساب هایی که به سیستم وارد شده اید خارج می شود. هنگام نصب مجدد برنامه ، می توانید با استفاده از حساب هایی که می خواهید در برنامه نگه دارید وارد سیستم شوید و حسابهایی را که دیگر نمی خواهید استفاده کنید حذف کنید.

چه اتفاقی می افتد که اینستاگرام خود را حذف یا غیرفعال کنید؟
اگر می خواهید از حساب اینستاگرام خود خلاص شوید ، ابتدا باید انتخابی انجام دهید: آیا می خواهید حساب خود را غیرفعال کنید یا کلاً آن را حذف کنید؟

وقتی حساب اینستاگرام خود را غیرفعال می کنید
غیرفعال کردن حساب اینستاگرام شما بسیار متفاوت از حذف آن است. هنگامی که حساب اینستاگرام را غیرفعال می کنید ، فقط به طور موقت آن را غیرفعال می کنید. همه عکس ها ، نظرات ، پسندیدن ها و حتی نمایه شما از دید عموم و پیروان شما پنهان خواهد ماند ، اما برای همیشه از بین نرفته اند. حساب شما پنهان خواهد ماند تا زمانی که تصمیم بگیرید دوباره آن را فعال کنید.

وقتی حساب اینستاگرام خود را پاک می کنید
از طرف دیگر ، حذف حساب اینستاگرام خود بسیار ماندگارتر است.

وقتی حساب شما پاک می شود ، کل سابقه اینستاگرام شما برای همیشه حذف می شود. این بدان معنی است که همه عکس ها ، فیلم ها ، بایگانی های داستان ، پیام ها ، پسندیدن ها و دنبال کنندگان شما برای همیشه حذف می شوند. نمی توانید آنها را پس بگیرید. به نظر می رسد که حساب شما هرگز وجود نداشته است.

فقط شما می توانید حساب اینستاگرام خود را حذف کنید. به دلایل امنیتی ، اینستاگرام نمی تواند این کار را برای شما انجام دهد. همچنین ، توجه به این نکته مهم است که اینستاگرام قادر به فعال سازی مجدد یک حساب حذف شده نیست ، بنابراین عاقلانه است که 100٪ مطمئن باشید که می خواهید حساب خود را قبل از این کار حذف کنید.

اگر حذف حساب کاربری خود را انجام دهید و بعداً تصمیم بگیرید که می خواهید به اینستاگرام برگردید ، می توانید. با این حال ، شما نمی توانید حساب قدیمی خود را دوباره فعال کنید - و نمی توانید برای یک حساب جدید با همان نام کاربری قدیمی ثبت نام کنید.

اینستاگرام یک برنامه عالی است ، اما برای همه مناسب نیست. خواه فقط یک استراحت از فید بخواهید یا اینکه به طور کلی از شبکه های اجتماعی فرار کنید ، امیدواریم این راهنما حذف حساب اینستاگرام شما را کمی آسانتر کند. و اگر لازم است بدانید چگونه یک پست اینستاگرام را حذف کنید ، ما نیز به آن پرداخته ایم.

 

منابع