آموزش تگ کردن در اینستاگرام

 

نحوه استفاده از تگ اینستاگرام برای قرار گرفتن در معرض بیشتر

 

آیا می خواهید افراد بیشتری پست های اینستاگرام شما را ببینند؟ آیا از تگ های اینستاگرام به طور موثر استفاده می کنید؟

 

در این مقاله، تفاوت بین @ ذکر کردن یک حساب در مقابل تگ کردن یک حساب کاربری را کشف خواهید کرد، نحوه و زمان استفاده از هر یک از این تاکتیک ها را یاد خواهید گرفت و نحوه حذف برچسب خود را از پست شخص دیگری خواهید فهمید.

 

همچنین یاد خواهید گرفت که چرا و چگونه تگ های موقعیت مکانی اینستاگرام و برچسب های محصول را در پست های خود اعمال کنید. در نهایت، خواهید فهمید که چگونه همه این تگ ها را ترکیب کنید تا پست های فید اینستاگرام خود حداکثر دیده شوند.

نحوه استفاده از برچسب گذاری اینستاگرام برای قرار گرفتن در معرض بیشتر توسط Jenn Herman در Social Media Examiner.

تگ کردن در مقابل ذکر @ نام اکانت اینستاگرام


بیایید در مورد برچسب گذاری پست های فید معمولی در اینستاگرام صحبت کنیم. درک تمایز بین تگ کردن یک حساب کاربری و @منشن کردن یک حساب بسیار مهم است. این اصطلاحات اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند اما در واقع متفاوت هستند.

 

منشن @ با قرار دادن نماد @ در مقابل نام کاربری اینستاگرام شخصی در یک کامنت یا کپشن شما انجام می شود تا آنها را ذکر کرده و توجه آنها را جلب کند.

 

تگ کردن در اینستاگرام در/روی تصویر پست اصلی شما انجام می شود و می توانید تعدادی حساب دیگر را در آن تصویر تگ کنید.

 

فقط سازنده محتوا می‌تواند افراد را در خود پست برچسب‌گذاری کند، اما هر کسی می‌تواند روی هر محتوایی @mention انجام دهد.

 

ممکن است تعجب کنید که چرا می خواهید یک حساب را برچسب گذاری کنید، اگر به سادگی می توانید آنها را @منشن کنید. خب دو دلیل داره

ابتدا، @منشن‌ها در فید اعلان‌های معمولی نشان داده می‌شوند و به راحتی گم می‌شوند. فید اعلان فقط 100 اعلان اخیر را نشان می دهد. بنابراین اگر یک حساب 200 اعلان دریافت کند، 100 اعلان اول را نخواهد دید. آنها فقط 100 مورد آخر را خواهند دید. اما وقتی آن حساب را تگ می کنید، در یک اعلان جداگانه نشان داده می شود. این به شما امکان می دهد در مقابل سایر اعلان ها متمایز شوید و مطمئن شوید که حساب محتوای شما را دیده است.

 

دلیل دوم این است که وقتی یک حساب کاربری در اینستاگرام تگ می شود، محتوا در یک تب جداگانه در پروفایل اینستاگرام آنها قرار می گیرد. محتوای برچسب گذاری شده اساساً به یک گالری غول پیکر از محتوای تولید شده توسط کاربر در مورد برند تبدیل می شود.

آموزش تخصصی بازاریابی رسانه های اجتماعی را از حرفه ای ها دریافت کنید


دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی


آیا می خواهید از رقبا پیشی بگیرید یا یاد بگیرید که چگونه استراتژی خود را متنوع کنید؟

 

در طول این رویداد 3 روزه در آفتابی سن دیگو، کالیفرنیا، از ده ها مورد اعتمادترین متخصص این صنعت بیاموزید، با دیگر بازاریابان باهوش تماس بگیرید و بازاریابی خود را به سطح بالاتری ببرید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تگ کردن در اینستاگرام کلیک کنید


تمام آنچه گفته شد، این است که فقط یک حساب کاربری را در اینستاگرام تگ کنید و به آن @ اشاره نکنید. در حالی که برچسب روی یک پست همه حساب‌های برچسب‌گذاری شده را نشان می‌دهد، اکثر کاربران روی محتوا ضربه نمی‌زنند تا ببینند چه کسانی در آن برچسب‌گذاری شده‌اند و اکانت‌هایی را که ذکر شد ببینند. در این مورد، بهتر است تمام آن حساب‌های برچسب‌گذاری شده @ را در عنوان ذکر کنید تا کاربر معمولی که آن را می‌خواند، آن نام‌های کاربری را نیز ببیند.